Cuti Semester (20 – 24 Feb 2012)

Assalamualaikum & Salam 1Malaysia semua,

ok la minggu ni adalah cuti semester bagi seluruh pelajar politeknik Malaysia.. cuti seminggu jer utk sesi ni..so minggu ni x der klas la..dok ofis nak menyiapkan kerja2 yg tertangguh..minit mesyuarat JK Akademik, hal2 aset JMSK, study bab4 Math Diskret dll..ptg ni ada meeting lagi so kna la prepare ckit..nsb baik En Safwan dah tlg amik air kotak..hehe..kat ofis hari ni ramai yg cuti so sunyi ja la ofis..

result naik pangkat plak baru kuar minggu lps.. Alhamdulillah dapat gak wpun tak mengharap sebab masa teview hari tu mcm x berapa yakin..dah la rasa macam x berapa cukup lagi kriteria..tp mungkin dah rezeki Adam so dpt la gak..hehe..Thanks to Allah..

ok la dah x blh menulis lagi sbb masa utk memerah susu..pastu nak gi admin  utk photostat minit mesy yg lps utk meeting ptg ni..maklumla jd s/u..huhu..

selamat bercuti utk semua pelajar politeknik..sila habiskan masa cuti anda dgn aktiviti berfaedah.. OK jmp lagi selepas bercuti..TC!

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s