Majlis Bersama KPT

pada hari Khamis 22/9 yg lalu kami telah mengikuti rombongan ke Poltiteknik Port Dickson untuk menghadiri Majlis Bersama Menteri KPT dan Pelancaran Persatuan KPPPTSM.. walopun berat hati nak pegi sbb dah satu jbtn kna antar 12 org, maka terpaksa la pegi jugak.. kalau x pegi kena cari ganti..huhu..saper nak pegi dr pagi smp mlm tu kan..

kitorang bertolak lbh krg 8.30 pg, benti mkn pagi dlm 9.30 pg pastu benti lagi 11 lbh kat ulu bendul & smp PD dlm kul 12 lbh utk mkn tgh..hehe..smp kat ctu dlm 1 lbh..& majlis bermula kul 2.30 ptg..ada ucapan, persembahan tarian & nyanyian, sumbangan anak yatim & jamuan hari raya..banyak tul menu nyer smp x termkn la plak..hehe..pastu bertolak balik dlm kul 4.30 ptg, benti kat jempol dan smp di muadzam lbh krg kul 9 mlm.. huhu…penat nyer sok keja plak.. ok la ni ada ckit gambar yg sempat di ambil..

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s