Majlis APC 2010~~

Assalamualaikum semua,

Alhamdulillah utk thn lps, me dpt APC..tu pun sbb nak pindah kot KJ lama bagi..hehe..ye ke..atau pun dah rezki kan..pada hari Selasa lepas, majlis APC ni diadakan di MAEPS, Serdang..i pegi ngan geng PMS la walopun terima utk thn lps sms masih berkhidmat di PSP..tdo hotel pun ngan diorang..ye la susahkan nak tukar2 sbb dah pegi sama..hehe..cuma berjumpa ngan geng PSP di dewan tu jer la..hehe..bayar rm15 utk 2kpg gambar kat stage..ok la kan..beli jer la sbb ntah bila lagi nak dpt…hehe..

ok lah malas nak citer banyak..jom kita tgk gambar jer la spnjang APC tu..

This slideshow requires JavaScript.

2 thoughts on “Majlis APC 2010~~

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s