Minggu terakhir di PSP…Part 2~~

Assalamualaikum & slm 1 Malaysia,

ok lah ni sambungan dari part 1 yer…ingat nak sambung terus hari tu tp sbb dah lama sangat jarak sambungannya, so buat la part 2 plak..hehe.. part ni sbnrnya cuma nak citer psl jamuan perpisahan yg diadakan oleh Kelab Staf JMSK..huhu..mula dah pkul 12.30 tgh kot..pas ucapan KJ, me dijemput memberi ucapan la plak…x tau nak ckp per..just ckp jer per yg terkeluar la..cuma yg pentingnya nak mintak maaf andai ada slh & slp dan nak mintak halal mkn & minum..hehe..pastu hrp2 silaturrahim dgn semua warga JMSK, PSP terus terjalin la..

pastu bg ucapan, ada skit slaid presentation..hehe..sdh la plak dgr lagu..banyak gak gambar2 me sepnjg aktiviti di PSP..pastu penyampaian cenderahati..thanx yer kwn2 sumer sanggup meraikan pertukaran ku ini..pastu bacaan doa dan mkn la..nyum..nyum.. ok la jom kita tgk gambar kenangan dengan sumer warga JMSK, PSP…rindu korang sumer..huhu..

This slideshow requires JavaScript.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s