Sesi Disember 2010

salam & selamat sejahtera utk semua,

telah 2 minggu sesi bermula tp baru hari ni sempat mencoret tnt sem baru ni..hehe..ye la sbb minggu lps dah cuti seminggu blk ktn kan.. masuk keja minggu ni, jadual waktu masih lum dpt lagi cuma draft jer yg ada.. RMS BC101 pun ada yg nak baiki..hehe..tp sempat la bg KJ sign sblm dia gi mesy KJ.. RMS yg lain print dari penyelaras ja la & amik sign KP..hehe..utk sem ni mcm biasa la kena ajar 3 subjek iaitu BC101, B2009 & B3001 dan klas2 yg terlibat ialah:

  1. BC101 – Computer Application – DLS 1B
  2. BC2009 – Mathematics Discrete – DNS 2B
  3. B3001 – Engineering Mathematics 3 – DJL 3 & DKM 3C

utk sem ni nampaknya bermula lebih awal sbb slalunya sem mula bln Jan tp sbb sem dpn ada short sem so dia mula awal la sem ni..huhu..pas short sem tu baru sambung sesi JUN 2011 nanti.. dan semlm plak results pertukaran dah kuar jadi dgn dukacitanya diumumkan tak berjaya..huhu..nampaknya berseorangan lagi la di cni..cedih tau..

ok la semoga sem ni memberi lebih kepuasan dan kejayaan kpd semua..!!

Study Smart, Work Hard~~

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s