Cuti Semester aka Cuti Raya!!

Salam Cuti Semester dan Salam Aidilfitri buat semua,

Jom balik kampung!

Di politeknik minggu dpn dari 6 – 17 September (2 minggu) merupakan cuti pertengahan semester utk semua pelajar..hari ni plak hari terakhir klas la sblm bercuti..x tau la ramai x student yg dtg klas ni sbb mcm dah ramai yg blk kg kan..hehe.. me plak akan bercuti 5 hari jer dari 9 – 17 september.. isnin smp rabu kena keja lagi sbb nak siapkan FRP, mark tug utk siapkan markah PB & juga ada meeting asset..huhu.. kepada semua pelajar diucapkan semoga semua selamat blk kg dan slmt pulang semula slps cuti nanti..

So dikesempatan ini nak ucapkan selamat hari raya kepada semua pelajar dan staf PSP serta muslimin muslimat..  andai kata ada yg terasa hati, terlebih cakap dlm klas masa dok ngajar tu, mintak maaf ok..ye la tujuannya cuma satu nak mendidik shj..kalau semua bg komitmen yg bersungguh xder la nak marah2 cam tu kan..hehe.. ok la disamping membeli-belah utk persiapan hari raya, ingatlah supaya bersederhana di aidilfitri, jgn lupa pada yg tiada..semoga aidilfitri ini lebih bermakna kepada kita semua..
 
Cincin disarung hati berdebar
Jarinan lembut wajah terhias
Ramadan disambut penuh sabar
Aidilfitri disambut dengan meriah
Salam Aidilfitri, Maaf Zahir & Batin buat semua.. dari saya sekeluarga..

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s