Salam Merdeka~~

Salam Kemerdekaan ke 53..

walapun dah terlambat sehari tp ttp nak wish selamat hari kemerdekaan ke 53 utk semua rakyat malaysia.. semoga kemajuan & kegemilangan yang dicapai oleh negara kita akan terus berkekalan.. harapnya juga minda kita terbuka luas, tidak dijajah dan blh berfikir dgn rasional..

Jalur Gemilang

best ngat tgk persembahan masa sambutan kemerdekaan tu wpun tgk kat TV jer..terasa semangat kemerdekaan tu semakin berkobar-kobar..citer Sarjan Hassan, Hati Malaya & Leftenan Adnan yg wajib ditayang bila Ogos menjelang pun lyn gak…hehe.. best tau citer tu, saper x tgk mmg rugi.. semoga semangat cintakan negara Malaysia tercinta kian membara di hati kita semua x kira tua muda, jantina dan keturunan sesuai dgn tema pd thn 2010 ni, 1Malaysia Menjana Transformasi..

jgn lupa yer menjengah website merdeka ni..x rugi sbb banyak informasi tnt sejarah kemerdekaan, tokoh sejarah, kenali Malaysia, pencapaian negara, aktiviti kemerdekaan dll..  http://www.malaysiamerdeka.gov.my/index_bm.php 

Selamat Hari Kemerdekaan ke 53 utk Malaysia tercinta!

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s