Salam Ramadhan~~

salam Ramadhan utk semua,

Bulan Ramadhan yg mulia tlh menjelma..sedih sbb utk kali kedua masih x dpt berpuasa bersma husband ku…huhu.. tetiba emosional plak.. xper hrp2 thn dpt leh tkr dah kan..amin.. so di kesempatan ini nak ucapkan selamat berpusa kpd semua muslimin muslimat.. smg ramadhan kali ini lebih banyak amalannya.. ok la jom layan lagu raihan ni..banyak memberi keinsafan kpd kita semua..

Ku mengharapkan Ramadhan
Kali ini penuh makna
Agar dapat kulalui
Dengan sempurna

Selangkah demi selangkah
Setahun sudah pun berlalu
Masa yang pantas berlalu
Hingga tak terasa ku berada
Di bulan Ramadhan semula

Puasa satu amalan
Sebagaimana yang diperintahNya
Moga dapat ku lenturkan
Nafsu yang selalu membelenggu diri
Tiada henti-henti

Tak ingin ku biarkan Ramadhan berlalu saja
Tuhan pimpinlah daku yang lemah
Mengharungi segalanya dengan sabar
Kita memohon pada Tuhan diberikan kekuatan
Ku merayu pada Tuhan diterima amalan

Selangkah demi selangkah…
Dengan rahmatMu oh Tuhanku…
Ku tempuh jua

di poli, kelas berjln spt biasa walaupun bln posa..jaga yer..kalau ader bau2 yg krg menyenangkan tu..siap la korang… hehe.. tp first day posa ni rasa lbh bersemangat sbb klas hari rabu sejam di lab jer..dkt la nak jln berbanding kalau di bilik kuliah JKM..naik tangga lagi tu..hehe.. tp x per sbb dah biasa kan..5 thn di PSP, 5 thn dah la pi kelas jln gak bln posa pun.. ingat lagi masa first posting dulu bln okt 2005..masuk keja ja stat bln posa..asyik beli jer mknn x msk pun..huhu.. tp skrg blh la nak msk simple2..bsn gak asyik beli ja kan..

ok la, jom sambung buat keja walapun lagi 20min nak blk…yehaa..

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s