Menjaga exam..

hm hari khamis lepas adalah hari terakhir ku menjaga exam di JP..fuh penat nye sbb 4 hari berturut-turut kan kna jaga bermula isnin& selasa pagi, rabu tgh & khamis ptg..huhu..punya la ngantuk aku nak jaga xm ptg tu…haha sampai aku siap amik gambar dlm dwn lagi utk menghilangkan keboringan..hehe… so aku smpat la snap bberpa gambar utk tatapan bersama..

paper terakhir di JP..

 

masa kna jaga xm tu, aku partner ngan kak nor JP…dia ada citer yg pagi tadi 6 org kna tangkap meniru..huhu..dasat kan smp 6 org..mula2 nak gi toilet tp punya la lama so pengawas pun syak la awat lama ngat..pastu ikut gi toilet la n cek rupa2 nya ada dlm tuut…dia..huhu…bila tanya klas mana dia bgtau nama klas tu..rupanya aku dah jaga xm klas tu semlm gak..huhu..mas aku jaga tu ada  gak yg pi toilet..tp aku x prasan la plak..hehe… alamak sembang punya sembang tgk2 baru pkul 3.30 ada 45 min lg ohhh…

jam di dinding...

pastu aku jln2 ja la kat dlm kelas tu..2 kelas sbnrnya tp dijadikan dwan sbb partition nya di bukak..so DK3 ni boleh memuatkan 50 org la…klas yg aku jaga ni plak ramai ada 54 org semuanya..huhu..pntnya ngajar kelas yg ramai dan bersesak2..mesti bising & keadaan pun x selesa kan…x phm la knp depa ni amik intake ramai2 pdhal kemudahan x seberapa..klau msk dlm lab lg la  pc ada 43 ja 1 lab..ntah per 2 kan..

keadaan dlm dewan...

haha..yg tgh jln2 tu bkn aku tau tp kak nor my partner tu la..hehe..aku masa tu tgh bsn ngat tu yg snap jer gmbar bdk tgh jwb xm.. kalau bdk prasan msti dia ckp ntah per la cik ni buat..amik gambar org plak…ah lantak la ..masa tu aku ngantuk thp cipan la..huhu..rasa nak tdo ja kat blkg..tu yg aku jln2 buat exercise yg x sbrp tu…hehe.. so ni gambar aku yg muka mgntuk tp leh senyum lagi la…

senyum tau walaupun ngantuk..hehe..

hm okla..ni nak kena sambung mark paper..ada 2 klas lagi x siap..huhu..chaiyok2!..

Leave a Reply

