Audit FRP..

salam semua..

audit FRP (Fail Rekod Pengajaran) tlh bermula..mlgnya FRP ku belum siap lagi…masih banyak markah PB yg blum siap..huhu..sbb student gak yg x hantar assignment.. x mai buat kuiz..penat dah aku dok tanya n pangil.. pastu psl kehadiran pun sama.. dah x dtg x der srt @ MC kna bg srt amaran la aku..huhu..bosan tau buat benda tu..pastu nak photostat 4 salinan: utk rekod kualiti, penjaga (kna pos plak), PA – pen akademk, 1 dlm FRP… adui..

hari ni plak ada lg 4 lagi srt amaran yg aku buat..mls dah nak tunggu depa hantar mc la srt la…sem ni punya sng mc x pyh cop PA pun lmbt lagi.. pastu kertas ujian 1  plak aku dah srh lama dtg amik paper kat ofis.. x mai amik pun..nak pos umah ja nanti lg sng! ni aku upload ckit gmbar di  mejaku yg sentiasa kmas itu..hehe…

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s