Aktiviti Sesi Jan 09

hm..sepanjang sem ni selain terlibat dengan proses jaga exam, aku jugak terlibat dengan 2 aktiviti pelajar iaitu Klinik Sains dan Easy Maths B2001 pada hr Sabtu plak 2… hm..easy ke maths? hehe..ntah la..mcm2 lec buat nak tlg student sbnrnya, tp stud ja x hrgai per yg lec buat utk diorang..nak dtg klas xtra pun liatnya la..sedih kan..

Klinik Sains

Klinik Sains

Minggu ni plak minggu exam..jadi utk Maths 3 dah selesai..result ok la tp xbest sangat sbb aku rs diorg blh buat yg lbh baik sbnrnya, cuma mungkin diorang x serius n careless..huhu..@ aku yg ajar bnyak ngat hari 2 smp jd penin sblm test..hehe.. so utk final nanti kna la usaha lbh lagi..

Hari Sabtu ni plak 25/4/09 ada test B2001 kul 9.30pg..hm x blk kg lg la aku minggu ni..huhu..x leh jmp ngan my Oyen tu..mak ckp dia dah sihat dah..hehe.. psl test plak, x tau la diorg leh jwb ke x..sbb klau tgk kuiz yg aku bg 2 mcm rmai x leh jwb lagi..huhu..ntahla..aku rasa mcm rmai yg nak kna carry ja sem ni..yg klas carry 2 plak sama gak..serabut aku pikir..huhu..ish lec plak yg serabut..student serabut x? mcm semlm aku srh la sorg student aku ni dtg ofis buat kuiz lain sbb x leh jwb tp dia mcm x ksh pun xleh jwb, bg alasan kat aku nak blk cpt la, moto x dak la..huhu..ikut dia la..

Aper2 pun, smg final exams yg coming soon bln 5 nanti dptla berlaku suatu kajaiban..:) Ni ader 1 gambar sms Konvokesyen PSP utk JP berlangsung pada 7-9 April 2009. kitorang yg penyambut ttmu kna pkai tdg tema biru..hehe..

Konvokesyen PSP

Konvokesyen PSP

2 thoughts on “Aktiviti Sesi Jan 09

Leave a Reply

